štvrtok 6. augusta 2015

Stretching routine

Ahojte! V júly som našla video na blogilates kanále Journey to split. Je to 30 dňová výzva and ja som pomyslela prečo nie? Ak mám byť úprimná nečakám na konci žiadny zázrak, ale keďže nie som až taká ohybná tak je dobré robiť aspoň niečo. Nemám veľmi rada takéto dlhé výzvy pretože ma to začne nudiť. To sa deje aj teraz, ale povedala som si, že túto jednu vec môžem dokončiť.
Chcem poďakovať @clairecarstairs29 za fotky. Áno, toto boli narýchlo spravené fotky. keďže sme fotili na ulici.
Tak čítajte ďalej ak chcete zistiť viac o mojej strečingovej rutine.
~
Hello! In july I have found video on blogilates´s channel Journey to split. It´s a 30 day challenge and I thought why not? To be honest I´m not expecting any miracle in the end but as long as I´m not that very flexible it´s good to do something. I don´t very like to do these long challenges because it´s get boring to me. It´s happening even now but I told myself that I can finish this one thing.
I want to thank @clairecarstairs29 for photos. Yes, these were quickly taken photos because we were shooting in the street.
So keep reading to find out more about my stretching routine.

Zahriatie/heat up
Pred nejakým vážnymi cvikmi je dobré spraviť nejaké zahriatie. Ja vždy začínam hlavou a potom ramená, hrudník, boky, nohy. Niečo som aj pochytila z tanečných hodín a robím tiež aj nejaké tanečné izolácie. Ale len trocha.
~
Before doing some serious exercises it´s good to heat up at first. I´m always starting with my head and then moving to shoulders, chest, hips, legs. I have caught something from dance classes and I´m also doing some dance isolations. But just a little
Nejaké vážne cviky/some serious exercises
Tu je video, ktoré som spomínala predtým 30 days to splits. Cassie Ho je v tomto profesionál a ja mám rada jej videá, je vážne dobrá v motivácii a v pozbudzovaní.
V tejto výzve prakticky robíte 5 strečingových cvičení a potom len vždy pridáte jedno nesledujúci deň. Ja robím každý cvik po 30 sekúnd. Je dobré to robit od 30 sekúnd po 1 minútu a myslím, že by som aj pridať pár sekúnd neskôr. Ja vždy hovorím "ber to zľahka". Nerobte všetko naraz. Myslím, že aj dobré spraviť iba 20 sekúnd prvý deň. A nezabúdajte, že sa posúvate ďalej každým dňom.
~
Here´s a video I have mentioned before 30 days to splits. Cassie Ho is professional in this and I love her´s videos she is really good in motivaion and cheering up.
In this challenge you are bassicly doing 5 stretching exercises and you just add one more the following day. I´m doing every one for 30 seconds. It´s good to do it from 30 seconds to 1 minute and I think I might add a few seconds after while. That´s what I always say "keep it slow". Don´t do everything at once. I think it´s good to start with 20 seconds the first day. And don´t forget that you´re getting further every sigle day.

Hudba/music
Ja rada počúvam hudbu počas týchto cvičení. Ale je dobré nevybrať si nejakú priveľmy rytmickú hudbu. Ja počúvam 4 pesničky a zistila som, že to je ideálny čas na túto strečingovú rutinu. Ale v prípade, žeby som sa do toho nejako dostala, vždy to môže ísť na repeat. :D Ale tu je môj playlist:
~
I like to listen some music while doing these exercises. But it´s good not to choose any strong beat music. I´m listening 4 songs and I´ve found out that´s also ideal time for this stretching routine. But in case I really get into it, it goes on repeat. :D So here´s my playlist:

Ok, tak dúfam, že sa vám páčil takýto trocha iný typ článku. Dajte mi vedieť v komentároch ak hej. Ale na zakončenie tu sú detaily outfitu: športová podprsenka - Takko/ legíny - H&M/ tenisky - Addidas
Napíšem neskôr.
~
Ok, hope you liked this kinda different article. Let me know in the comments if so. But just to finish it up here are my outfit details: sports bra - Takko/ leggins - H&M/ shoes - Addidas
Write you later.

4 komentáre:

  1. skvely clanok! uz parkrat som chcela zacat cvicit, ale neviem co by som mala zacat cvicit aby som dosiahla, co chcem.. asi by som potrebovala trenera :D
    pekne fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne vzdy cvicenie zacne po tyzdni nudit, lebo nevidim ziadne vysledky a hrozne ma to irituje. najhorsie na tom je, ze stale je co dobre a nezdrave jest, takze sa mi tazko nuti aj celkovo do dobrej zivotospravy. ale mozno raz skusim cvicit naozaj vazne a snad mi to vydrzi dlhsie ako tyzden :D

    OdpovedaťOdstrániť