sobota 6. decembra 2014

Saturday morning


Ahojte. Už ste raňajkovali? Alebo ste sa práve len zobudili? Keď chcete môžte sa kľudne vrátiť do postele, pretože je sobota a ráno. Alebo môžte pučúvať oddychové pesničky v posteli tak ako ja. Ja práve počúvam She & Him. Dajte mi vedieť či ich poznáte alebo takisto počúvate. Oni prespievávajú staré pesničky a ja som rada, že to stále ešte niekto robí. práve počúvam Stay while, som práve závislá na tej pesničke, a pretože je December tak musím počúvať Baby, it´s cold outside. Toto je moja najobľúbenejšia verzia Baby, it´s cold outside.
Každopádne, tu prší! Vyzerá to ako by bola stále jeseň. Ale vonku je naozaj zima. Taktiež je pravda, že sneh mi tak moc nechýba. Musím cestovať každý deň do školy a sneh spraví vždy problémy na cestách. Ale dúfam v sneh na Štedrý večer.
Taktiež som včera spravila menší nákup. Idem totiž v stredu do divadla. Ukáže vám môj outfit neskôr. Možno budete prekvapení čo nosím do divadla. No, mám osobitý štýl.
Tak, ako vyzerá vaše sobotňajšie ráno?

~

Hello. What did you have for breakfast? Or you have just woken up? If you want you can go back to bed because it´s saturday morning. Or maybe you can listen some relaxing songs as weel as I do. I´m listening She & Him. Let me know if know them or listen to them as well. They are resinging old songs and I´m glad that someone is still doing it. Now I´m listening Stay while, really addicted to that song, and because it´s December I have to listen Baby, it´s cold outside. This is my favourite version of Baby, it´s cold outside.
Anyway, it´s rainy here! It seems like it´s still autumn. But it´s really cold outside. It´s true that I don´t miss snow so much now. I have to travel to school everyday and snow always makes trouble on the roads. But I hope in snow on Christmas eve.
I also did some shopping yesterday. I´m going to theater on wednesday. I will show you my outfit later. Maybe you will be surprise what I´m wearing to theater. Well, I´ve got my own style.
So, what you saturday morning looks like?

1 komentár:

  1. moje sobotnejsie rano vyzeralo tak, ze som vstala a pocas ranajok som si pozrela ranne rozpravky :3 a potom som padila s mamou a bratom nakupovat vianocne darceky. uz doobeda bolo v nakupnom centre dost velke mnozstvo ludi, takze asi o pol druhej sme odtial velmi rychlo utekali :D
    ja mam sneh rada iba ked nemusim nikam ist. najlepsie sa nan pozera spoza okna. tiez dufam, ze bude snezit na Stedry den, to by bolo fajn. ale pravdupovediac by som bola radsej keby namiesto neustaleho prsania snezilo...
    na outfit sa tesim a pesnicky su pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť