nedeľa 1. marca 2015

Preparing for spring (haul)


Ahojte! Jar už pomaly prichádza. Ste pripravení? Ak mám byť úprimná mám radšej jeneň ako jar, ale už sa neviem dočkať kedy odložím zimné kabáty. A čo je lepšia cesta ako sa pripraviť na jar než nakupovanie? Ja som jedno nedávno spravila. Tak sa pozrite na moje nové kúsky. :)

~

Hello! Spring is slowly comming. Are you ready? To be honest I like fall more then spring but I can´t wait to put my winter jackets away. And whats the better way to prepare for spring then shopping? I have done a little one recently. So, take a look at my new pieces. :)

Bershka
Naozaj sa mi páči tento "bohemian" náhrdelník. Už dlhšie som chcela nejaký ako tento.
~
Really love this bohemian necklace. I´ve wanted someone like this for a long time.

H&M
Táto farba je jednoducho skvelá! A tiež vzor! Taktiž sa mi páči ten strih vzadu.
~
This color is just amazing! And that print! Also love that cutout in the back.

Bershka
Poprvé som si myslela, že sú to šaty, ale je to príliš krátke. Ale kúpila som si to tričko aj tak, páči sa mi! A ten text vzadu je skvelý!
~
I first thought it was dress but it´s too short for dress. But I bought this shirt anyway, like it! And really like that text in the back.
H&M
Zamilovala som sa do tohto dlhého cardigana. Viem si predstaviť so sukňou/kraťasmi a kožená bunda navrch. A moje čierne poltopánky. :D
~
I´ve fallen in love with this long cardigan. Can´t wait to wear it. I can imagine it with skirt/short and leather jacket over it. And with black boots. :D

Bershka
Toto by sa možno hodilo aj na nejaký festival. No ja nejdem nikam, ale aj tak sa neviem dočkať keď to budem nosiť.
~
This would be good maybe for some festival. Well, I´m not going anywhere but still I´m so exciting to wear it.

Čo sa chystáte nosiť vy túto jar?
~
What are you up to wear this spring?

1 komentár:

  1. zaciatok kazdeho rocneho obdobia mam velmi rada, v obchodoch su krasne nove veci. jarne s kvetinkovymi vzormi su obzvlast pekne, uz sa tesim ako vybehnem nakupovat nove jarne kusky :3
    vsetky veci, ktore si si zadovazila su naozaj super, najviac sa mi paci ten dlhy kardigan, ten je absolutne uzasny *.*

    OdpovedaťOdstrániť