sobota 7. novembra 2015

Wearing my lucky jeans

Ahojte! Je tu čas na ďalší outfit príspevok. Samozrejme som si nemohla odpustiť jesenné nákupy, ale rozhodla som sa obliecť si niečo staré. Mom´s jeans sú teraz veľký trend, ale tieto sú viac babkine. Aj keď stará mama ich moc nenosila nechala si ich v skrini. A som za to rada. Nečakala som, že mi padnú, ale padli. Je to vždy trochu zvláštne nosiť niečo čo je staršie ako ja. Tieto rifle sú stará dobrá kvalita. Značka, samozrejme. stála existuje, ale myslím, že nepredávajú v Európe. Teraz, keď rozmýšľam, musím sa babky opýtať ako ich nosila ona. Ja som sa rozhodla nosiť všetko ostatné čierne. Rifle sú už dosť extravagatné tak som to chcela udržať v jednoduchosti. Len základný crop top a pretože je vonku už zime dala som čierny cardigan a veľký šál. Zabudla som spraviť fotku topánok, ale mala som len čierne kotníkové čižmy. Taktiež to vyzerá dobre s mojimi hnedými opätkovými teniskami, ale opäť treba to nechať jednoduché.
Dajte mi vedieť čo si myslíte.

~

Hello! It´s time for another outfit post. As long as I couldn´t forgive fall shopping, I decided to wear something old.
Mom´s jeans are huge trend right now but these are more gradma´s. However my gradmother didn´t use to wear them much, she kept them in the wardrobe. And I´m glad for that. I didn´t expet them to fit me but they did. It´s always quite curious to wear something that is older than I am. They are old great quality.
The brand, of course, is still existing but I think their products are not sold in Europe.
Now, when I´m thinking, I have to ask my grandma how she used to wear them. I decided to wear it with everything else black. They are already more extravagant so I just wanted to keep it simply. Just basic crop top and because it´s cold out there I wore cardigan and oversized scarf. I forgot to take photo of shoes, but I´m just wearing black boots. It also looks great with my brown heels sneakers but again just keep it simply.
Let me know what you think.
Jeans - Lucky jeans
Crop top - Tally weijl
Cardigan - Tally weijl
Sacrf - H&M
Belt - vintage
Shoes - Never 2 Hot /Humanic/

4 komentáre:

  1. wau, ty mas nesmierne uzasny vkus!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som si najprv pozrela fotky, napisala koment, a potom citala clanok a to je ... kokso, ja som myslela, ze si ich kupila :D podla mna to vyzera super

    OdpovedaťOdstrániť
  3. toto je fakt uplne super! ja som sa teda v babkinej skrini nikdy neprehrabavala, ale tak trochu pochybujem, ze by sa tam naslo nieco podobne. toto je skoro az mind-blowing, ze tvoja babka si kupila kedysi davno nohavice a ty ich teraz nosis a znova su v mode a vsetci ti ich akurat tak mozu potichu zavidiet. fakt wau, vyzera to super.

    OdpovedaťOdstrániť