sobota 17. októbra 2015

Alpine diaries. Liechtenstein

Rozmýšľala som o ďalšom článku čo by som mala napísať a prišla som s pár nápadmi. A plánujem ich aj napísať. A teraz začínam s mojím ďalším cestovným dobrodružstvom.
V Lichtenštajnsku som vlastne navštívila iba Vaduz, ale bol to krásne strávený čas. Je to mala krajina a monarchia. No, viem, že niektorý ľudia stále nevedia kde sa nachádza, takže je to krajina, samozrejme v Európe, vedľa Švajčiarska a Rakúska. Vaduz je hlavné mesto. Možno ste už predtým videli ten hrad. Každopádne je to naozaj milé mesto. S pokojnou atmosférou. Jedna zastávka, pri potulkách mestom, bola s krásnym výhľadom na hrad a s najkrašie voňajúcou vincou akú som kedy v živote cítila.
Taktiež je tam umenie na každom rohu. Veľa sôch po celom meste. A samozrejme som sa musela zastaviť v múzeu moderného umenia. Na najdrahšiu kávu, ale poďme teraz hovoriť o umení. Donúti vás to rozmýšľať, ale niekedy vám len skrátka umelec položí správnu otázku na rozmýšľanie. Pridala som sem fotky plagátov z tejto galérie tak pouvažujte.
Dúfam, že sa vám páčil môj článok a dajte mi vedieť keď ste niekedy navštívili Vaduz.

~

I was thinking about the next article I should write and I have come up with a few ideas in the end. And I'm about to actually write them. And now I'm starting with another travel adveture of mine.
I actually only Vaduz in Liechtenstein but it was lovely spent time there. It's really small country and monarchy. Well, I know some people still don't know where that is, so it's country, obviously in Europe, next to Schwizerland and Austria. Vaduz is the capital city. Maybe you have seen that castle before. However, it's a really nice city. With a calm atmosphere. One stop, while wandering around the city, was with beautiful view on the castle and near the most beautifully smelling vineyard I have smelled in my life.
There is also art in every corner. Many sculptures all around the city. And of course I had to stop in museum of modern art. For the most expenisive coffee but let's talk about the art. It makes you think a lot but sometimes artist just give you the right question to think about. And I've posted here photos of posters from this gallery so think.
Hope you like my article and let me know if you ever been in Vaduz.


4 komentáre:

  1. naozaj krasne fotky, hlavne ta prva s hradom ma uplne uchvatila *_* v Lichtenstajnsku som este nebola, celkovo sa mi zda, ze som navstivila akosi malo europskych statov a miest, co by som urcite chcela raz napravit. tie vety napisane na obrazoch su naozaj celkom na zamyslenie. super fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Ja tiež plánujem ďalšie európske mestá niekedy v budúcnosti ;-)

      Odstrániť
  2. "there's art in every corner" you are really making me jealous! looks like such an amusing place <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Looks very interesting and pretty! :)

    XX,
    Photography & Fashion Blog

    CHRISTINA KEY

    www.CHRISTINAKEY.com

    OdpovedaťOdstrániť