streda 1. júla 2015

Blogging and me

Ahojte! Už ste asi dávnejšie zistili, že ja nie som taký typ osobných blogerov. A hádam, že ani nebudem. Ale myslela som, že by som mohla napísať pár článkov na nejaké otázky a možno pridať aj moje príbehy. Ale hlavne moje názory. A na začiatok som sa rozhodla povedať vám niečo o mojom blogovaní.
Všetko to začalo roky dozadu keď
si moja kamarátka založila jej vlastný blog a mne to pripadalo a skvelý vec. Odvtedy som vystriedala pár blogov, zmenila štýl a prišla až sem. Na začiatku to bolo všetko o "cool s populárnych" veciach na internete. Keď som ale trochu vyrástla tak som naozaj začala písať o mojich myšlienkach a veľa veciach, ktoré mi prišli do mysle. Naozaj som sa v tom našla. Ale potom pre nejaký dôvod som sa rozhodla, že je čas pohnúť sa ďalej. A založila som blog s názvom girlinboots.
Bolo to iba minulú jeseň a ja nemôžem uveriť článkom, ktoré som písala. Nevymazala som ani jeden. Snažila som sa prísť na to aký typ článkov chcem vlastne písať. Ako som povedala predtým nič osobné. Teraz píšem osobne! Nie vážne, nemám potrebu písať o mojich problémoch. Nie, žeby som nemala žiadne, všetci máme. Ja len nemám potrebu písať o tom aká zlý alebo skvelý bol môj deň. Chcela som, ale písať o takých klasických veciach. Ale hlavne o móde. Je to taký sen napísať raz článok s názvom Ako sa stať módnym bloggerom. Alebo niečo také. Móda ma začala ovplyvňovať od "Diabol nosí pradu" filmu. Aj v tedy som dostala sen pracovať v oblasti s módou. Nejaký čas neskôr som začala sledovať módnych bloggerov. Stále som nevytvorila taký fashion blog, ale hádam, že o to sa snažím. Ale nikdy to nebude iba o móde, ale iba o štýle.
Je tiež krásna predstava stať sa populárnym cez blog. A teraz sú módny bloggeri naozaj populárny. Ale nie je to také ľahké. A nie kvôli tomu to robím. Ja by som nedokázala robiť niečo čo nemilujem.
Taktiež som začala pridávať moje vlastné fotografie. Chcela som, aby každý obrázok k článku bol môj. Napíšem článok a často ešte musím rozmýšľať nad obrázkom, ktorý vystihuje text. A potom spraviť fotku. Ale väčšinou mám fotky a píšem článok k nim.
Čo bolo tiež pre mňa nové, písanie článkov v angličtine. Chcela som mať môj blog svetový. Bola to výzva. Uvedomujem si, že je to naozaj jednoduchý typ angličtiny. Ale nepoužívam slovník, toto je čo normálne napíšem. Chcem sa v angličtine zlepšiť a dúfam, že toto je tiež nejako nápomocné.
Viem, že veľa ľudí hovorí, že je dobré písať kedy chcete, ale ja som si povedala, že by som vždy mala napísať aspoň jeden článok týždenne. Pretože je pre mňa dobré keď mám nejaké povinnosti a tiež si myslím, ak by som seba do toho nedonútila, tak by som s tým po čase úplne prestala.
Hádam, že nie som veľmi dobrá v týchto dlhých a zmysluplných článkoch, ale chcem sa zlepšiť. Toto je len začiatok. Chcela by som písať viac článkov ako tento. Nezblíži ma to viac s mojimi čitateľmi, ale s mojím blogom, ak to dáva zmysel. Dúfam, že ste si užili čítanie.
~
Hello! You have probably figured out that I'm not that kind of presonal blogger. And guess I won't be. But I thought I could write a few articles about some questions and maybe add my own stories. But mostly just my own opinions. And to start somehow I decided to tell somethig about mine blogging.
It all started years ago when my friend created her own blog and it seemed like a cool thing to me. Since then I changed a few bloggs, changed my style and came here. In the begining it was all about that cool and popular stuffs I found on the internet. When I got a bit older I actually started writting about a my thoughts and a lot of things that came to my mind. I really found myself in that. But then for some reason I decided that it's time to move on. And I started the blog called girlinboots.
It was only last fall and I can't believe to articles I was writting. I haven't deleted single one. I was trying to figured out what type of articles I actually want to write. As I said before nothing personal. Now I'm getting personal! No seriously, I don't have need to write about my troubles. No that I don't have any, we all have. I just don't have a need to write about how bad or great my day was. But I've just wanted to write about that classic stuffs. But mostly fashion. I've been dreaming about writting an article called How to become a fashion blogger. Or something like that. Fashion started affecting my life since 'Devil wears prada' movie. I got that dream of working in a fashion industry. Some time later I started following fashion bloggers. I still haven't created that kind of fashion blog but I guess that's what I'm trying to. But it will never be strictly about fashion but strictly about style.
It's also a nice imagination to get popular throught the blog. And now fashion bloggers are really popular. But it's not that easy. And that's not why I'm doing it. I couldn't do something I don't love to do.
I also started to posting my own photos. I wanted every picture to the articel to be mine. I just write an article and often then I have to think about picture that caught the theme of the text. And then take a photo. But usually I have photos and I'm writting articles on them.
What was also new for me was writting articles in english. I wanted my blog to be worldwide. It was challenge for me. I'm realzing it's really easy type of english. But I'm not using dictionary this is what I normally write. I want to get better in english and I hope this is helpful somehow.
I know lots of people say that it's good to write when you actually want to. But I said to myself I should write at least one article a week. Because it's good for me to have some duties and I also think if I won't force myself, I will stop doing it at all after some time.
I guess I'm not very good at this type of long meaningful articles but I definitly want to get better. This is just some begining. I really want to write more articles like this one. It doesn't just get me closer to my readers but also with my own blog as well if it makes sense. Hope you enjoyed reading it.

3 komentáre:

  1. mne sa strasne pacia tvoje fotky :) ten tvoj styl.. a ze je vsetko vacsinou cierno-biele :D a na tu zbierku prstenov by som sa pozrela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I like reading personal posts like these, keep them coming!

    http://www.mintnotion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tvoje fotky su podla mna uplne uzasne, vzdy som rada, ked vydas novy clanok, pretoze je tam vzdy aspon jedna krasna fotka, ktora cely clanok vystihuje. stat sa slavnou cez blog je urcite riadna drina, ale myslim, ze sa ti to moze podarit. urcite ti budem drzat palce. myslim, ze ta nikto nenuti, aby si si sem vylievala srdce, pretoze ak chces mat blog o mode, je to tvoja volba :)

    OdpovedaťOdstrániť