sobota 27. februára 2016

February favourites

Nemôžem uveriť, že už je koniec februára, to je hrozné! Tentokrát je možno o jeden deň dlhší, ale aj tak, je to stále len jeden deň. Viem, veľa vecí sa môže stať za jeden deň, môžete o tom napísať román, taktiež som si dosť istá, že už to niekto spravil. Tak, môžme ísť zmeniť naše životy za tento jden deň? To je výzva ľudia! Dajme prechodnému roku nejaký význam, teda samozrejme okrem toho astrologického.
Každopádne, obľúbené veci v tomto mesiaci...

Dom z kariet
Začala som to pozerať v telke a úplne ma to chytilo. Jeto seriál z prostredia Bielho domu, v podstate plný intríg, ale naozaj chytlavý.
Booktube/bookstagrams
Ukázalo sa, že mám rada obrázky kníh. Sú pekné! A dostala som tonu inšpirácií na ďalšie knihy. Naozaj, môj zoznam kníh, ktoré chcem prečítať je dlhší ako môj šál.Ani neskúšajte posudzovať moje prirovnania.

Svetlo, ktoré nevidíme, Anthony Doerr
Samozrejme obľúbená kniha. Ale naozaj mám túto rada. Je to fikcia z druhej svetovej o slepom francúzskom dievčati Marie-Laure, ktoré musí odísť z Paríža a ukryť sa v dome jej rodiny, a nemeckom chlapcovi Wernerovi, ktorý je do matiky a fyziky a dostane sa do prestížnej Hitlerovej školy, a ich príbahe sa postupne zlievajú, ale sú tam aj iné pohľady iných postáv. Je to naozaj dobré. Páči sa mi Doerrov skvelý štýl písanie. A cituje Jules Verna!
Hudba
Downtown - Macklemore and Rayn Lewis
Super girl - Anna Naklad feat. Alle Farben & YOUNOTUS
Tieto sa náhodne objavili v playlistea aj keď som ich už počula predtým, začala som ich vnímať až teraz. No, pri Downtown ani nerozmýšľam nad lyricsom, len sa mi páči tá energia z toho.

Ok, hádam, že to je všetko. No, išla som na menšie nákupy minulý týždeň a musela by som sem dať asi všetko. Tak, aké sú vaše obľúbené veci, ktoré by ste vyzdvihli tento mesiac?
~
Can´t believe it´s already end of the February, that´s insane! This one is maybe one day longer but still it´s just one day. I know a lot of things can happen in one day, you can write a novel about it, also I´m pretty sure someone already did. So, shall we change our lives in this one day? I challenge you guys! Let´s give a leap year some point, well except that astrological one.
Anyway, favourites...

House of Cards
I started watching this on TV and I got really caught up in. It´s a TV show set in White House, basically full of intrigues, but really catchy.
Booktube/bookstagrams
It showed up I like pictures of books. They´re pretty! And I got like a tonne of book recommendations. Seriously, my book wishlist is longer than my scarf. Don´t you dare to judge my comparisons.
All the light we cannot see, Anthony Doerr
Obviously favourite book. But I really love this one. It´s a WW2 fiction about blind French girl Marie-Laure,who has to run away from Paris and hide in her family´s house, and German boy Werner, who´s into math and physics and got into prestigious Hitler´s school, and they stories collide, but there are also others points of view. It´s really great. I like Doerr´s excellent writing style. And it quotes Jules Verne!
Music
Downtown - Macklemore and Rayn Lewis
Super girl - Anna Naklad feat. Alle Farben & YOUNOTUS
These just randomly showed up on playlist and although I heard them before I started liking just now. Well, I´m not even thinking about downtown´s lyrics just like the vibe.

Ok, I guess that´s it. Well, I went shopping little bit last week and I would  have to put everything in my favourites. So, what are yours?

1 komentár:

  1. Show us what you bought last time! I'd love to see an outfit post. Drop me a comment on my latest post? Thanks!

    http://embrxace.blogspot.tw/2016/02/dreaming-of-summer-olu-swimwear-review.html?showComment=1456734419121

    OdpovedaťOdstrániť